Biuro prasowe - zdjęcie w tle (7)

Punkta udostępniła ubezpieczeniowy Kalendarz Adwentowy

Multiagencja Punkta po raz kolejny sięga po nieszablonową formę promocji produktów ubezpieczeniowych, prezentując Kalendarz Adwentowy. Przez 24 dni, od 1 do 24 grudnia, dla klientów którzy zdecydują się zakupić produkty ubezpieczeniowe drogą online czekają nagrody rzeczowe, zniżki i promocje cashback. 

Promocja Kalendarz Adwentowy rozpoczyna się 1 grudnia i potrwa do 24 grudnia 2022. Na czym akcja ma polegać?

Wraz z samodzielnym zakupem ubezpieczeń OC lub OC/AC online klienci otrzymają dodatkowe korzyści, każdego dnia inne. Wśród benefitów znajdą się zarówno zwroty cashback, rabaty na produkty konkretnych towarzystw ubezpieczeniowych, karty rabatowe do popularnych sklepów internetowych jak i nagrody rzeczowe i limitowane serie produktów odzieżowych.

Warunkiem skorzystania z promocji jest samodzielny zakup polis przez internet.

Punkta wzmacnia świadomość zakupu ubezpieczeń online

- Kalendarz Adwentowy jako pierwsi na rynku ubezpieczeniowym zaproponowaliśmy rok temu, w tym roku zamierzamy kontynuować tę nieszablonową formę promocji produktów ubezpieczeniowych i samodzielnych zakupów online - komentuje członek zarządu Punkta, Jakub Jóźwiak.

Punkta często wprowadza niekonwencjonalne dla branży ubezpieczeniowej mechanizmy promocyjne. Latem tego roku, multiagencja prowadziła kampanię “OC Nocy Letniej”, podczas której premiowała zakupy dokonywane online, w godzinach między 21:00 a 8:00. Tydzień temu, w ramach konwencji Black Friday, wyróżniająca się czerwonym brandingiem Punkta przeprowadzała zarówno online, jak i w placówkach partnerskich akcję Red Weekend w Punkta, w czasie której każdy klient kupujący ubezpieczenie komunikacyjne, otrzymywał zwrot cashback. 

O autorach informacji:

Punkta to omnichannelowa multiagencja ubezpieczeń, wchodząca w skład grupy, której głównym inwestorem jest brytyjski fundusz Pollen Street Capital. Od roku 2021 do drużyny Punkta dołączyły m.in. porównywarka ubezpieczeń mFind, specjalista od likwidacji szkód April Polska (obecnie IsonCare), potentat na rynku ubezpieczeń podróżnych w krajach adriatyckich (Coris) oraz multiagencje Arrant Ubezpieczenia i Profi Insurance.