Z bankowości do zarządu Punkty: Jacek Biskup z misją rozwoju sieci sprzedaży
Jacek Biskup, dołączył do Punkty, obejmując stanowisko w zarządzie tej multiagencji ubezpieczeń. Kojarzony z sektorem bankowym specjalista ma rozbudować sieć partnerską.
To kolejne w ostatnich tygodniach ważne wzmocnienie marki Punkta, która w sierpniu br. ogłosiła strategiczne partnerstwo i powiązanie kapitałowe z multiagencją Arrant. Aktualna rozbudowa zarządu wpisuje się w omnichannelową strategię Punkty, znanej w branży ubezpieczeń z wdrażania rozwiązań łączących sprzedaż online i stacjonarną.
Jacek Biskup ma za sobą kilkanaście lat doświadczeń na stanowiskach kierowniczych w sektorze bankowym, telekomunikacji oraz FMCG. W swojej dotychczasowej karierze odpowiadał m.in. za kierowanie sieciami partnerskimi w Nest Bank i Meritum Bank oraz sieciami agencyjnymi i współpracą z pośrednikami dla Orange i Plus.
Pełni również funkcję członka zarządu w Polskiej Organizacji Franczyzodawców, organizacji branżowej opiniującej regulacje prawne na rynku franczyzy. Teraz, swoje wieloletnie doświadczenia w zarządzaniu ogólnopolskimi sieciami partnerskimi, manager planuje przełożyć na segment dystrybucji ubezpieczeń.
- Punkta wykorzystuje nowe technologie celem wzmacniania pozycji agentów i partnerów na rynku lokalnym. Budowa lejka sprzedażowego w nowoczesny sposób z poszanowaniem budowanych przez lata relacji z klientami to wartości zgodne z moją filozofią współpracy z sieciami zewnętrznymi. Strategia Punkta na kolejne lata, ale przede wszystkim skład osobowy Zarządu i wiarygodni inwestorzy zadecydowały, że przyjąłem propozycję dołączenia do nowego projektu. Jestem przekonany że wspólnie skutecznie wykorzystamy moje wieloletnia doświadczenia z branż FMCG, telekomunikacyjnej i bankowej w obszarze ubezpieczeń, celem zbudowania na tym rynku nowej jakości - komentuje Jacek Biskup.
Charakterystyczna dla detalicznej części Punkty jest wielokanałowość: klient może wyszukać ofertę korzystając z porównywarki punkta.pl, a zakończyć zakup zarówno w stacjonarnym biurze partnera jak i przez telefon internet. Z drugiej strony, Punkta oferować będzie partnerom i agentom szereg narzędzi zwiększających ich konkurencyjność, m.in. autorskie systemy Sonda i Skaner, autorskie produkty FitLinia czy pozyskiwanie leadów sprzedażowych. Jacek Biskup będzie przekonywał agentów w całym kraju, do skorzystania z potencjałów tkwiących w tym modelu.
Cieszymy się z tego bardzo wyraźnego wzmocnienia grupy Punkta. Wierzymy, że doświadczenie, pasja i profesjonalizm Jacka, w połączeniu z jego bardzo dogłębną wiedzą o rynku franczyzowym w Polsce, dadzą naszym partnerom biznesowym lidera, który przeniesie procesy sprzedaży stacjonarnej i rozbudowy naszej sieci na kolejny poziom - mówi Michał Daniluk, prezes zarządu Punkta sp z.o.o.
Punkta to omnichannelowa multiagencja ubezpieczeń, wchodząca w skład większej grupy, której głównym inwestorem jest brytyjski fundusz Pollen Street Capital. Od roku 2021 do drużyny Punkta dołączyły m.in. porównywarka ubezpieczeń mFind, specjalista od likwidacji szkód April Polska (obecnie IsonCare), potentat na rynku ubezpieczeń podróżnych w krajach adriatyckich (Coris) oraz multiagencje Arrant Ubezpieczenia i Profi Insurance.