Punkta z godłem Firma Przyjazna Klientowi
Punkta, jako pierwsza multiagencja ubezpieczeniowa w Polsce, została nagrodzona godłem "Firma Przyjazna Klientowi 2022". Firma otrzymała we wszystkich badanych obszarach oceny na poziomie minimum 93%. Tytuł FPK został przyznany na podstawie ocen klientów korzystających z usług firmy.
Badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi” zostało zrealizowane przez Experience Institute w technice CAWI. Przeprowadzono je na reprezentatywnej próbie 682 osób, losowo wybranych spośród klientów, którzy w ostatnich 3 miesiącach kupili ubezpieczenie za pośrednictwem Punkty.
Indeks badania Firma Przyjazna Klientowi wyniósł 93%, plasując Punktę zdecydowanie powyżej progu pozytywnej certyfikacji (czyli 75%). Marka tym samym dołącza do elitarnego grona firm, które pozytywnie przeszły badanie certyfikacyjne (do aktualnych laureatów należą min. Orange, Santander Consumer Bank czy Generali).
Klienci oceniali Punktę w kategoriach: “Gotowość do rekomendacji”, “Podejście do klientów”, “Ogólne zadowolenie”, “Proces Zakupowy” oraz “Jakość Obsługi”. W tej ostatniej kategorii marka otrzymała najwyższe wskaźniki, na poziomie 96%!
Jak podkreślono w raporcie kapituły konkursu “Klienci firmy doceniają Punkta za atrakcyjne oferty, duży wybór ubezpieczeń, szybkość działania, kontakt zwrotny, partnerskie podejście do klienta.”
- Przyznanie nam tytułu „Firmy Przyjaznej Klientowi” jest bardzo ważnym sygnałem uznania tej wciąż względnie nowej marki na rynku, jaką jest Punkta. Serdecznie dziękujemy klientom za zaufanie, wysokie oceny oraz wskazanie obszarów, nad którymi musimy mocniej pracować. Ten wynik nie miałby miejsca, gdyby nie ogromne zaangażowanie naszej kadry, w szczególności biura sprzedaży i agentów. Pełne zadowolenie naszych klientów jest dla nas celem, dlatego konsekwentnie inwestujemy w rozwój najnowocześniejszych narzędzi dla naszych partnerów i pracowników. Będziemy pracować nad utrzymaniem tego najwyższego standardu usług i gorąco zapraszamy agentów z całej Polski, do współpracy z tak dobrze ocenianą marką jak nasza - mówi Michał Daniluk, prezes zarządu Punkty.
Punkta to multiagencja oferująca Klientom dostęp do sieci Agentów w całej Polsce oraz jednej z najpopularniejszych internetowych porównywarek cen ubezpieczeń. Punkta umożliwia wybór i zakup polis spośród ofert kilkudziesięciu najpopularniejszych towarzystw ubezpieczeniowych. Marka prowadzi największy na polskim rynku portal informacyjny na temat ubezpieczeń - Akademia Punkta - który miesięcznie odwiedza ponad 300 tys. unikalnych użytkowników.
Punkta należy do Polskiej Organizacji Franczyzodawców i jest tytularnym sponsorem Punkta Miata Challenge największego cyklu amatorskich wyścigów samochodowych w formule time attack w Polsce.
W skład grupy Punkta wchodzą spółki Punkta, Punkta Pro, Ison Care oraz Profi Insurance.