franczyza zdjęcie w tle (1)

Punkta dołącza do Polskiej Organizacji Franczyzodawców

Multiagencja ubezpieczeniowa Punkta dołącza do Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Obecność w POF to gwarancja jakości organizacji, przestrzegania wysokich standardów etyki biznesowej i wiedzy branżowej na najwyższym poziomie.

Biznes oparty o model franczyzy prowadzi w Polsce ponad 80 tysięcy małych przedsiębiorców. Dla multiagencji Punkta zrzeszenie w Polskiej Organizacji Franczyzodawców jest kolejnym w ostatnich miesiącach ważnym krokiem w dynamicznym rozwoju marki. Wśród zdobytych kamieni milowych można wymienić pozyskanie inwestorów zagranicznych (m.in. brytyjski fundusz Pollen Street Capital), połączenie sieci agenckiej BIK Serwis z popularną porównywarką Punkta.

- Małe i średnie przedsiębiorstwa generują sporą część polskiego PKB, o czym często się zapomina. A takimi właśnie firmami są franczyzobiorcy, którzy tworzą naszą sieć. Czujemy się w obowiązku zapewnienie tym ludziom jak najlepszych warunków do rozwoju i prowadzenia biznesu – wyjaśnia Monika Dąbrowska Prezes POF w Polskiej Organizacji Franczyzodawców.  

Polska Organizacja Franczyzodawców funkcjonuje w Polsce od 2000 roku i jest jedyną tego typu organizacją w naszym kraju. Funkcjonowanie w strukturach POF to gwarancja jakości dla wszystkich, którzy chcą prowadzić własny biznes oparty o model franczyzy.

- Nowoczesne biznesy budowane są w oparciu o relacje, zaufanie i wizję. Dołączenie do POF to potwierdzenie jakości i wysokich standardów jakie funkcjonują w nasze sieci. Misją tej organizacji jest zapewnienie jak najlepszych warunków dla rozwoju franczyzy w Polsce, szczególnie pod względem tematów prawnych oraz finansowych. Uważam, że to istotna i jasna informacja dla potencjalnych partnerów Punkty, a także tych obecnych, którzy już nam zaufali, że konsekwentnie zapewniamy rozwój biznesu. POF gwarantuje, że nasze standardy są  zgodne z Europejskim Kodeksem Etycznym Franczyzy – tłumaczy Michał Daniluk, prezes Punkta. 

Dla kryteriów oceny organizacji członkowskich przez POF należy przede wszystkim ścisła współpraca między franczyzodawcą a jego franczyzobiorcami.  Mowa tu choćby o takich istotnych obowiązkach, jakimi są gwarancje przeprowadzania szkoleń i pomocy handlowej, dostarczenia niezbędnej wiedzy do utrzymania franczyzy czy angażowania środków finansowych w celu promowania marki.

Warto wspomnieć, że w branży ubezpieczeniowej Punkta jest marką stosującą nieszablonowe działania, łączące rozgłos z bezpośrednim dotarciem do klientów. Przykładem świeżego spojrzenia na budowę brandu ubezpieczeniowego jest inwestycja w moto-sport na poziomie amatorskim. Punkta to w tym roku m.in. sponsor tytularny Punkta Miata Challenge - największego wyścigowego pucharu jednomarkowego w Europie. Markę Punkta pokazywał w mediach społecznościowych m.in. Kuba Wojewódzki. 

Wracając ze świata marketingu do strukturalnych rozwiązań, Punkta oferuje szereg  narzędzi dla partnerów biznesowych. Są to takie rozwiązania jak dedykowany system rozliczeń i generowania kontaktów z potencjalnym klientem. Innym jest zaawansowane narzędzie pozwalające porównywać i analizować zakresy oraz wyłączenia dla produktów ubezpieczeniowych znajdujących się w ofertach praktycznie wszystkich Towarzystw Ubezpieczeniowych obecnych na rynku.

- Wszystkie te narzędzia dostępne są w bardzo prosty i szybki do wdrożenia sposób z poziomu systemu udostępnianego naszym partnerom. , System, który zapewniamy, pełni także rolę komunikatora z siecią partnerów rozsianą po całej Polsce. Znajdują się tam też materiały szkoleniowe dostępne dla każdego zrzeszonego w sieci – tłumaczy Michał Daniluk. 

Polska Organizacja Franczyzodawców to także organ reprezentujący członków przed władzą i administracją państwową. W POF zgromadzonych jest obecnie ponad 1300 sieci franczyzowych.

Punkta to multiagencja ubezpieczeniowa, z siecią niemal 1000 agentów w całej Polsce oraz popularną porównywarką ubezpieczeń - punkta.pl. Umożliwia swoim klientom wybór spośród ofert kilkudziesięciu najpopularniejszych towarzystw ubezpieczeniowych. Ceny wskazywane w internetowym kalkulatorze ubezpieczeń nie różnią się od tych w towarzystwach ubezpieczeniowych. Klienci Punkty unikają zatem przykrych niespodzianek i dopłat. Jednocześnie Punkta prowadzi też największy na polskim rynku portal informacyjny na temat ubezpieczeń - Akademia Punkta, który miesięcznie odwiedza ponad 300 tys. unikalnych użytkowników. W skład grupy Punkta od 2022 roku wchodzą spółki Punkta, Punkta Pro, April oraz Profi Insurance).